Let it go ... ! - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu Let it go ... ! - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu

Let it go ... !

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Charissa & Priscilla

17 Juni 2015 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

De wekker ging deze ochtend alweer vroeg. Na een ontbijt in Starbucks zijn we uitgecheckt uit het Excalibur hotel in Las Vegas. Wat een leuke tijd hebben we hier gehad. Toen Ruud de auto weer voor reed werd ik uitgelachen voor de manier waarop ik de auto in stap, noem het eerder klimmen, want dat moet ik omdat ik niet groot genoeg ben om net zoals de rest op een normale manier in te stappen. Zie ook de meeste selfies, waar een van hun ook nog wel eens wat wil zakken door de knieën om de foto wat gelijker te maken! Onderweg naar ons volgende hotel zijn we langs Hooverdam in Arizona gereden, ontzettend mooi, maar Leon kreeg het soms wat zwaar met zijn hoogtevrees! Door Arizona, terug naar Nevada om vervolgens weer naar Arizona te rijden. Daar hebben we bij Subway een broodje gegeten en in Walmart de nodige boodschapjes gedaan. Muziek mag niet ontbreken deze reis en dat is te merken, het lijkt wel een sing a long, en ja.. We hebben er filmpjes van! Door Arizona kwamen we aan in Utah waar het landschap echt ontzettend mooi is! Daar hebben we het Zion National Park bezocht en inmiddels hadden we er al 4 uur auto rijden op zitten en nog 2 uur te gaan voor we ons volgende hotel bereikten. De klok is er sinds we in Utah zijn een uur er op vooruit gegaan en de temperatuur wel met 10 graden gezakt, wat wel erg aangenaam is. Onderweg kregen we trek in een Frappucino en hebben we nog even in het zonnetje gezeten. Ontzettend mooie foto's gemaakt onderweg van National Park Red Canyon wat onderdeel is van de Bryce Canyon. In Bryce Canyon City zijn we aangekomen in ons hotel Bryce Canyon Lodge. Na 40 keer de parkeerplaats te zijn overgereden vonden we eindelijk onze kamer. Aan de overkant zijn we een pizza gaan eten (goh geen burger zou je denken) een Large die we alle 4 niet op kregen en mee hebben genomen naar het hotel. De slappe lach zit er deze avond goed in, we waren er gewoon moe van. Ruud en ik bedachten ons maar lekker te gaan slapen, wat denk je? Knabbel en babbel liggen in coma en wij hebben nog steeds de slappe lach, hebben het warm, kunnen onze draai niet vinden in bed en hadden last van alle lichtjes! Komen wij ooit nog in slaap?