Mexiiiicoooooo !!! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu Mexiiiicoooooo !!! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu

Mexiiiicoooooo !!!

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Charissa & Priscilla

21 Juni 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Ook deze ochtend stond er weer politie voor het hotel, Ruud heeft een mooie foto mogen maken van de super stoere dienstwagen. Het ontbijt ging niet helemaal soepel, Leon gooide de koffie van Karin over haar broek en schoenen heen en op het tapijt, vervolgens was hij aan het opruimen en viel de sinasappel die hij in z'n hand had zo in m'n melk met als gevolg dat ik helemaal onder de spetters melk zat! Op het nieuws word er aangegeven dat er natuurbranden zijn in Californië en ook in de richting van San Diego waar wij nou net naar op weg waren! We hebben gelukkig nog geen branden gezien. Onderweg nog een dode coyote gezien wat er erg zielig uit zag en wat te snoepen gehaald bij het tankstation. Omdat we een reis hadden van 5 uur en 20 minuten zijn we bij de Mac gaan lunchen, veel trek had ik niet dus ik hield het bij een cheeseburger en een milkshake en mijn hemel wat zijn die milkshakes lekker!!!! Hier kan Nederland nog wat van leren! De grens van Mexico was onderweg goed zichtbaar maar helaas mogen we met onze huur auto de grens niet over! Aangekomen bij het hotel zijn we ons om gaan kleden en gaan zonnen bij het zwembad. Daarna zijn we gaan eten bij een Italiaans restaurant met een lekker wijntje en een veel te zwaar toetje! Na het eten liepen we nog een stukje Old Town San Diego in waar het heel gezellig was met allemaal souvenir winkeltjes met goedkope troep, Mexicaanse eettentjes en ook was er live muziek. De gebouwen hadden een klassieke Amerikaanse en Mexicaanse uitstraling wat voor een leuke sfeer zorgde. Daarna zijn we naar onze eigen kamers gegaan en kijken Leon en ik nog even wat tv. De laatste dagen gaan helaas in dus moeten we goed gaan plannen wat we nog willen doen, zien en kopen. Helaas gaan we vroeg vliegen dus kunnen we de laatste dag niet veel doen. Natuurlijk houden we jullie op de hoogte van onze plannen.