Counting the days .. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu Counting the days .. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu

Counting the days ..

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Charissa & Priscilla

03 Juni 2015 | Nederland, Schiedam

Nog maar een weekje te gaan en onze vakantie kan beginnen! Een grote last is van onze schouders, de Esta's (reistoestemming) zijn goedgekeurd! Een checklist is onmisbaar want ik moet toegeven dat er een hoop te regelen valt voor zo'n reis.

Er is een ding waar ik enorm tegen op zie.. de hysterische inpak ellende! Iedere vrouw heeft het wel eens over weinig kleren en schoenen... Nou was het maar zo, dan had ik het nu veel makkelijker met inpakken! De wisselende temperaturen maken het er niet makkelijker op. Maar we mogen niet klagen, tot nu toe worden er alleen maar aangename temperaturen aangegeven. En dan is het ook nog de kunst om alles kreukvrij, passend en onder het toegestane gewicht in de koffer te krijgen. We gaan de uitdaging de komende week aan..

Tips zijn altijd welkom!

"Sometimes we're all too quick to count down the days that we forget to make the days count."

Greetz!