Take me home, to the place I belong.. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu Take me home, to the place I belong.. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu

Take me home, to the place I belong..

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Charissa & Priscilla

24 Juni 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag zijn we begonnen aan onze laatste dag met een lekker ontbijtje (met een super grappige pancake machine) en een dagje Universal Studio's. Normaal zou ik in een buitenlandse vakantie niet zo snel een pretpark bezoeken, maar mijn mede reisgenoten wilden dat graag vanwege eerdere leuke ervaringen van dit park. Wat ik al verwacht had was de drukte en de lange wachttijd voor een attractie en de entree is ook behoorlijk aan de prijs! Ach, ik ben een ervaring rijker maar ik zou het niet zo weer doen, zonde! De Jurassic Park attractie bezorgde ons veel nattigheid maar was enorm grappig en spannend. Daarna hebben we een Studio Tour gedaan waar je veel decoren, studio's en effecten hebben gezien, wederom geen beroemdheid, maar ze waren wel aan het filmen! Bij de Starbucks een klein tussendoortje (het was goed warm vandaag!) en een lunch bij de Krusty Burger bekend van The Simpsons. En Leon en ik zijn nog achterna gezeten door SpongeBob! We vonden de eerste attractie zo leuk dat we er nog eens in zijn gegaan, deze keer behoorlijk doorweekt, maar dezelfde kick als de eerste keer! Op het park hebben we nog wat winkeltjes bezocht en zijn om de dag af te sluiten gaan eten bij bij Jillians. We hadden het zo koud door onze natte kleren dat we in de auto gebruik hebben gemaakt van de stoelverwarming. Compleet versleten na een gezellige dag en pijn in onze voeten hebben we ons opgefrist en onze koffers in gepakt. Morgen vroeg vliegen en we moeten nog wat dingen regelen voor we weer naar huis kunnen. Alleen op mijn boarding pass staat TSA pre check, en op die van de rest niet.. uhh spannend!! Betekend dat dat ik veilig ben en zo door de douane kan of betekend dit moeilijkheden? We gaan het zien... We gaan snel wat slaap proberen te pakken, we hebben maar een paar uur! Tot snel !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Charissa & Priscilla

Actief sinds 09 April 2015
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 4337

Voorgaande reizen:

18 Juni 2018 - 25 Juni 2018

Roadtrip F1

09 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

10 Juni 2015 - 26 Juni 2015

Het wilde westen

Landen bezocht: