Fabulous & Famous - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu Fabulous & Famous - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu

Fabulous & Famous

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Charissa & Priscilla

23 Juni 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ook deze ochtend in hetzelfde hotel ontbeten. Vandaag vroeg op want we gaan naar onze laatste bestemming Los Angeles ! In het zuidelijke gedeelte van Los Angeles ligt het Christ Cathedral, helaas blijkt het verkocht te zijn aan de rooms-katholieken en word het verbouwd naar een echte kerk en niet naar een "studio" kerk. Mooi is hij vanaf de buitenkant wel. Onderweg naar ons hotel in Los Angeles hebben we lang in de file gestaan. Man wat is het hier chaotisch en druk! Voor we het wisten reden we China Town in, en ja hoor daar is dus ook ons hotel! Onze bagage gedropt en op naar Hollywood ! Ik had meer van Los Angeles verwacht, de omgeving is erg verpauperd. We zijn Hollywood Boulevard en Sunset Boulevard opgereden. De Walk of Fame is eindeloos, en ontzettend druk! We wilden graag een mooie foto van het Hollywood Sign, dus zijn we de Hollywood Hills in gereden voor zover het kon, prachtig uitzicht ! In Beverly Hills hebben we wat mooie huizen mogen bewonderen en helaas maar te verwachten geen beroemdheid gespot! De bedoeling was dat we Rodeo Drive uit zouden rijden maar onze Tom Tom stuurde ons verkeerd. Onderweg nog de Kate Von D tattoo shop gezien en geshopt bij de Pet Store. Daarna lekker terug naar het hotel gereden om ons wat op te frissen voor het eten. Het werd Sizzler, het enige wat ons enigszins zou smaken buiten de 100 Chinese restaurants in de omgeving. Vanavond lekker rustig aan, morgen vroeg op om van onze laatste dag te genieten. En wat we morgen gaan doen ..... Dat hou ik nog even geheim ;-)

Nighty night!