The adventures of ... - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu The adventures of ... - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Charissa & Priscilla - WaarBenJij.nu

The adventures of ...

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Charissa & Priscilla

19 Juni 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Gister na een avondje tutten en tv kijken zijn we lekker gaan slapen. Karin zou de wekker om 7 uur zetten, want om 8 uur stond het ontbijt op de planning. Om half 8 schrokken we wakker, oops! Haar wekker stond op zaterdag.. Iets later dan gepland zaten we aan het ontbijt en hebben we besproken wat we vandaag gingen doen. Als eerste op de planning stond Antilope Canyon, een tip van het stel van gister. The Lower Antilope Canyon ligt in het Navajo tribal park. Onbeschrijfelijk wat we hier hebben gezien. We zijn met een gids de Canyon ín geweest. Zo mooi! Het was wel soms wat klimmen en klauteren en wat smal, maar onwijs mooi! De foto's spreken voor zich. De tour duurde ongeveer 1,5 uur. Daarna gingen we op weg naar Monument Valley, een indianen reservaat. Onderweg nog, ja echt waar, een hamburger gegeten bij de Mac. Ik kan je vertellen dat ik een moord doe voor een lekker prakkie en een boterham met pindakaas!!! In Monument Valley gingen we off road rijden, de prik was inmiddels uit onze cola van al dat geschud en de auto is nu rood in plaats van wit. Mooie handgemaakte spulletjes lagen uitgestald op een centraal punt en op de cliff hebben we hele mooie foto's gemaakt. Op naar Flagstaff, naar het hotel, wat nog wel 3 uur rijden is. Onderweg wat te drinken gehaald en de benen gestrekt. Aangekomen in een leuk en net hotel moesten we nog gaan bedenken wat we gingen eten. Na een klein rondje door de buurt is het uit eindelijk IHOP geworden. En .... Geen burgers !! Een redelijk normale maaltijd met aardappel puree, rundvlees en mais. Terug op de kamer lekker wezen badderen, de foto's van vandaag bekeken en gaan we nu lekker slapen!